Planiranje realizacije usluge građenja
TEH GRADNJA planira, razvija i nadzire procese koji su nužni za realizaciju njezinih usluga. Pri planiranju realizacije utvrđuju se slijedeći podaci:
- ciljevi kvalitete i okoliša i zahtjevi u pogledu pojedine usluge
- potreba za uspostavljanjem procesa, dokumentacije i osiguranje resursa potrebnih za realizaciju, a čije bi odsustvo utjecalo na kvalitetu vođenja procesa građenja
- potrebne aktivnosti verifikacije, nadzora i kontrole koje su specifične za realizaciju usluge građenja
- potrebne zapise
- osposobljeno radno osoblje.
Procesi usmjereni prema Kupcu/Investitoru
Određivanje zahtjeva koji se odnose uslugu građenja
Zahtjevi koje tvrtka određuje su:
- zahtjevi koje specificira Kupac/Investitor
- zahtjeve koje Kupac/Investitor nije naveo, ali su bitni za njega
- zakonski i stručni zahtjevi
Pregled zahtjeva koji se odnose na uslugu građenja
TEH GRADNJA pregledava sve zahtjeve koji se odnose na pojedinu uslugu građenja. Na tom se pregledu mora utvrditi:
- da su zahtjevi vezani uz pojedinu uslugu građenja razumljivi i definirani
- da je TEH GRADNJA u mogućnosti ispuniti sve utvrđene zahtjeve
Komuniciranje s Investitorom
Primjena suvremenih informatičkih i komunikacijskih tehnologija (elektronska pošta, telefon, telefaks, mobitel) omogućava jednostavnu i neprekidnu dostupnost informacija o uslugama tvrtke i njegovih partnera i dostupnost osoblja Investitoru.
Direktor potiče i razvija metode komuniciranja s Kupcem/Investitorom, težeći da od upita ili konstatiranja problema do odziva protekne što manje vremena. Pritom posebno važnima smatra povratne informacije Investitora, uključujući reklamacije i pritužbe, i uzima ih u razmatranje kod ocjenjivanja zadovoljstva Investitora i poduzimanja mjera za povećanje zadovoljstva.
Projektiranje i razvoj
Zahtjev nije primjenljiv jer tvrtka ne razvija nove proizvode i usluge.